یزدفردا: فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: آتش نشانی جزء مشاغل منظم و با برنامه است که در واقع هم افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می‌تواند در پیشبرد ایمنی و پیشگیری از حوادث موثر باشد.

به گزارش یزدفردا: امیر غلامعلیان ۱۲ اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرعامل و مدیران سازمان آتش‌نشانی کرمان اظهار کرد: آتش نشانی جزء مشاغل منظم و با برنامه است که در واقع هم افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می‌تواند در پیشبرد ایمنی و پیشگیری از حوادث موثر باشد.

وی در ادامه بیان کرد: آشنایی با اصول ایمنی در پادگان‌ها، ساختمان‌ها و مراکز مرتبط با ارتش جمهوری اسلامی به میزان قابل توجهی می‌تواند در کاهش خطرات مالی و جانی هنگام بروز حوادث اثر بخش باشد.

 امیر غلامعلیان ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در حوادث افزود: آتش نشانان یعنی همان قهرمانان دلاوری که در دل آتش و حوادث حضور پیدا می‌کنند و جان مردم را نجات می‌دهند، شایسته بهترین تقدیرها هستند.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیان کرد: هیچ گاه خود را از آموزش بی نیاز نمی‌بیند و برای بروز رسانی دانش و علم ایمنی خود تمایل دارد با سازمان آتش نشانی تعامل بیشتر داشته باشد.

ابراهیم بابایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان نیز در این دیدار با اشاره به نقش و فعالیت ارتش ولایی جمهوری اسلامی در امنیت کشور گفت: این اقتدار روز افزون است. 

وی عنوان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از مجموعه‌های ایمنی برتر در کشور  است که با جان و دل در جهت ایمنی شهروندان تلاش می‌کند و در زمینه آموزش و پیشگیری از حوادث  از افراد مجرب بهره می‌برد. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این دیدار افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمادگی ارائه خدمات آموزشی برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران را در زمینه پیشبرد اهداف ارتقاء ایمنی دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا